Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

29 september 2010

Consultatiebureau 6mnd

Vandaag moest ik weer naar het consultatiebureau voor mijn 6 maanden afspraak. Deze keer geen prik, dus heel erg vond ik het dit bezoekje niet.
Ik werd weer gemeten, gewogen en beluisterd. Ik ben met mijn 73 cm een grote jongen. (boven het gem), maar ik ben geen "dikkertje" ook al weeg ik 8,3 kg. Wel zielig voor mama, want die moet mij met de maxicosi overal naar toe slepen...en ik ben nu een handtasje van zeker 10 kilo.

3 Reacties:

  • Om 13 oktober 2010 om 14:47 zei Anonymous Papa

    Je wordt echt al een grote vent! Het duurt nog even, maar voor mama zou het fijn als je gaat lopen :)

     
  • Om 14 oktober 2010 om 16:54 zei Anonymous oma Mimi

    Hallo grote jongen,
    Oma had allang door dat jij 'n grote kerel bent, en nu zeggen ze dat ook op 't consultatiebureau!!
    Zeker jammer voor mama dat je nog in de maxicosy meegaat, doe je best en ga snel lopen, probleempje daarmee ook opgelost.
    Veel groetjes van : oma Mimi

     
  • Om 17 oktober 2010 om 18:58 zei Anonymous Oma Joke

    O , wat gaat het hard.
    Al beina 9 kilo en ja , dat wordt zeer zwaar voor Mama om jou te dragen , maar nog even en je mag in de buggie hoor.
    Gelukkig gaat alles goed met jou en wij zijn verschrikkelijk blij met ons lachebekje.
    Jij bent een vrolijk manneke en wij houden veel van jou.
    We zijn trots op jullie allen .
    Allemaal knuffels van Opa en Oma.xxx

     

Een reactie plaatsen

<< Terug