Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

09 november 2010

Let's buggy...


Yep...hier is ik weer!!
Ik heb inmiddels twee tandjes, waarmee ik flink kan bijten in bv appel, annanas, banaan, peer en mango. Groentehapjes hoef ik nie...ook al vind mama van wel!
Inmiddels stunt ik al flink in mijn bed/box, dus vond men het tijd om de bodem van mijn bed te laten zakken. Ik begin nl al een beetje te kruipen.

Oh ja...ik ben nu echt te groot voor de maxi. Mijn voeten steken eruit en ik zit erg klem met mijn schouders...zeker met een winterjas. Dus einde van het sleuren voor mama, want zie hier mijn nieuwe transportmiddel. In de auto zit in in een echte autostoel....super stoer.

3 Reacties:

  • Om 10 november 2010 om 16:23 zei Anonymous Papa

    Pfff je gaat wel weer snel hoor meneertje! Maar je bent er zeker aan toe... je bent een vrolijke vluggerd ;)

     
  • Om 12 november 2010 om 16:18 zei Anonymous oma Mimi

    Dag lieve Aedan,
    Papa heeft gelijk, het gaat allemaal wel erg snel met jou !!
    Groenten en fruit eten, te groot voor het hoge bed en ook alweer te groot voor de maxicosy.
    Je nieuwe autostoel is vet super.
    En voor mama weer minder gesjouw,
    hoeraatjes>.........
    Veel liefs van : oma Mimi

     
  • Om 15 november 2010 om 21:53 zei Anonymous Oma Joke

    Dag superboy.
    Ja je wordt al een hele kerel en voor je het weet ga je lopen.
    Dus nu een ander vervoermiddel en dat is voor jou en stuk prettiger en ook voor mama die last van de schouders kreeg.
    Nu maar oefenen in je verlaagd bed met opstaan en dat gaat jou ook wel lukken.
    Dag lekker lachebekje , we genieten van je.
    Liefs van Opa en Oma

     

Een reactie plaatsen

<< Terug