Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

10 november 2010

You tubes

Vandaag ging de wekker al vroeg af, want ik moest om 7.45 uur in het ziekenhuis zijn. Vanwege het (erg) slecht horen worden er buisjes gezet en mijn neusamandelen weggehaald.
Eerst vond ik het allemaal wel een goeie grap, totdat ik de operatie kamer in liep. Toen was het allemaal niet meer zo leuk en wilde ik geen mondkapje op.
ZZZzzz....toen huilend wakker geworden met een flinke bloedneus. Gelukkig was mama er om me vast te houden. De dokter was verrast over de hoeveelheid vocht die uit mijn oren was gekomen.....de buisjes waren echt nodig zei hij. Er gaat nu qua geluid een nieuwe wereld voor me open, dus je hoeft niet meer tegen me te schreeuwen hoor!!!

3 Reacties:

  • Om 10 november 2010 om 16:06 zei Anonymous Papa

    Hoi lieverd... je bent een stoere vent! Dat je op het moment zelf even bang wordt is niet vreemd, het is ook indrukwekkend.
    Hopelijk gaat het beter met je gehoor... nu nog luisteren ;)

     
  • Om 12 november 2010 om 16:24 zei Anonymous oma Mimi

    Dappere jongen,
    Helemaal niet vreemd om even bang te zijn in de operatiekamer.
    Gelukkig heb je nu alles weer achter de rug en kan je gaan genieten van alle geluiden, die op je afkomen.
    Dus : voor jou veel hoorplezier.
    en voor papa en mama :
    luisterplezier !!??
    Oma zal niet tegen je schreeuwen en zegt alleen tot ziens
    Oma Mimi

     
  • Om 15 november 2010 om 21:49 zei Anonymous Oma Joke

    Nou dat was weer een hele ervaring voor jou.
    Gelukkig hadden papa en mama al verteld wat er ging gebeuren.
    Maar toch was het zeker even eng.
    Maar je hebt je goed gehouden en gaat er een wereld van geluid nu voor je open.
    Nee , we zullen nu niet meer hard praten tegen je want je hoort het nu heel goed.
    Nu nog luisteren ha...ha...
    Blij dat het goed is afgelopen hoor en Oma is trots op je dat je het goed doorstaan hebt.
    Veel liefs van Opa en Oma.

     

Een reactie posten

<< Terug