Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

13 december 2010

Marna consultatiebureau

Yep...ook ik moet eraan geloven en moest met mama mee naar het consultatiebureau. Maar goed voor mij geen prikje, alleen effe checken of alles goed gaat.
Ook met mijn ontwikkeling lichamelijk, verstandelijk en qua motoriek gaat alles goed net als Aedan.
Ik weeg 12,5kg (onder het gem) en ben 91,5 cm lang (boven gem). Balen, want dat houdt in dat ik nog steeds niet in Joris en de Draak mag als we met de Kerstvakantie vier dagen in de Winterefteling zitten.

2 Reacties:

  • Om 14 december 2010 om 11:50 zei Anonymous oma Mimi

    Lieve Marna,
    Mama heeft 't maar druk met al die bezoekjes aan het bureau.
    Goed te lezen dat alles voorspoedig gaat met jou !
    Nog even doorgroeien en dan kan je ook in Joris en de Draak.
    Het zal nog wel even duren voor 't zover is, maar intussen is het genieten geblazen in de Winterefteling samen met de anderen.
    Veel knuffels van : oma Mimi

     
  • Om 16 december 2010 om 16:29 zei Anonymous Oma Joke

    Dag meisje.
    Goed te horen dat het allemaal goed met je gaat.
    Ja , ook wij vinden het belangrijk dat het allemaal gaat zoals het moet.
    En dat je nog niet mee in de Achtbaan mag , daar kan jij niet mee zitten denk ik.
    Komt vast nog wel want het zal niet de laatse keer zijn dat jullie naar de Efteling gaan.
    Nu eerst maar even wat beter worden want de hoest is nog niet helemaal weg en dan valt er genoeg te beleven in die sprookjeswereld Efteling.
    Dag lieve schat.
    Kusjes van vriendje Opa en Oma.

     

Een reactie posten

<< Terug