Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

17 februari 2011

DTKP prik

Vandaag ben ik weer gekeurd bij het consultatiebureau.
Ik weeg nu 10,8 kilo en ben 81, 2 cm lang. Een grote slanke boy dus!!!
Verder werd mijn motoriek getest, maar daar had ik geen zin en en scoorde dan ook een onvoldoende...pffff.
En ja daar was ie weer hoor...die vervelende naald. Ik gaf nog aan dat ik die nie wilde maar die mevrouw prikte me zo in mijn been. :(
En toen zei ze nog doodleuk dat de volgende keer 2 prikjes op mij wachten.
Ik ga niet hoor mama!!!!

2 Reacties:

  • Om 17 februari 2011 om 16:59 zei Anonymous oma Mimi

    Dag grote slanke jongen,
    Die bezoekjes aan het consultatie bureau houden maar niet op!!
    En dan ook steeds die prikjes, vervelend hoor.
    Gelukkig ben je dat snel weer vergeten en sta je nu alweer lachend op de foto.
    Veel knuffels en doe de groeten van oma Mimi aan iedereen daar.

     
  • Om 27 februari 2011 om 13:57 zei Anonymous Oma Joke

    Ach toch...het is me wat!
    Weer naar dat buro toe om te meten en te wegen en vooral om te laten prikken en dat vindt jij niet gaaf.
    Maar gelukkig gaat alles goed en met die motoriek komt het ook wel goed. Niks mis mee.
    Ja , je wordt inderdaad al groot en ook dat gaat hard.
    Van zitten ga je nu ook al staan in de box en maak je stappen aan het handje.
    Goed oefenen maar en dan ga je ook snel alleen lopen.
    Leuk voor mama en de rest.
    Ze zijn gewaarschuwd.
    Je komt eraan...
    Dag lieve jongen van me.
    Dikke kus van Opa en Oma.

     

Een reactie posten

<< Terug