Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

04 april 2011

Orthoptist ;(

Ook vandaag moest ik naar het ziekenhuis. Deze keer stond een bezoekje aan de orthoptist gepland. Eenmaal binnen bleek al snel dat mijn ogen toch weer achteruit zijn gegaan. Om de sterkte goed te kunnen meten kwam die arts weer met die vervelende cyclo-druppels aangezet. Ze hebben me met drie man vast moeten houden om die druppels in mijn ogen te krijgen, maar het is dan ook echt enorm pijnlijk spul hoor!!!! Na 1 1/2 uur mocht ik eindelijk naar huis en heb ik de rest van de dag erg slecht kunnen zien, omdat mijn pupillen nog steeds vergroot waren.

2 Reacties:

  • Om 6 april 2011 om 19:00 zei Anonymous oma Mimi

    Dag lief, dapper meisje,
    Oma heeft 't erg met je te doen.
    De ene week een meevaller bij de oorarts, maar dan nu pats boem erbovenop de Orthoptist, en dus een enorm pijnlijke tegenvaller.
    Hopelijk valt 't allemaal qua sterkte van een nieuwe bril mee.
    En voor nu: mooie grote pupillen !!
    Veel liefs van oma Mimi

     
  • Om 7 april 2011 om 13:37 zei Anonymous Oma Joke

    Dag Lieverd.
    Nou , dat zijn niet de meest vrolijke bezoekjes aan een dokter voor jou.
    En toch zeker niet als ze onverwacht moeten druppelen al is dat natuurlijk voor een onderzoek wel nodig.
    Ik kan me voorstellen dat je dat niet leuk vind en dat je tegen sputterde.
    Maar het is weer achter de rug en krijg jij weer nieuwe glaasjes in je brilletje en kan je weer beter zien.
    En daar gaat het om.
    Dag dappere Luna.
    Het is weer even voorbij hoor.
    Knuffel van Opa en Oma.

     

Een reactie plaatsen

<< Terug