Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

28 april 2011

Robbin's schoolfeestje


IK BEN VIJF!!!!

Het was dubbel feest op school, want ons thema "Groen, groener, groenst" werd vandaag afgesloten met een zie-doe-zoek-tocht. Dit deden we met de papa's, mama's oma's en opa's van iedereen en na afloop kon je een stukje home-made taart gaan eten en een bakkie doen.

Nadat iedereen weer naar huis was, werd mijn verjaardag in de klas gevierd.
Ik kreeg een feestmuts op, er werd gezongen, kaarsjes op de verjaardagstaart aangestoken en daarna heb ik getracteerd.

1 Reacties:

  • Om 29 april 2011 om 19:58 zei Anonymous Oma Joke

    Zo zeg , dat was me het dagje wel voor jou.
    Eerst een speurtocht door de school wat vreselijk leuk was en daarna was het JOU feestje in de klas.
    Iedereen ging op de stoeltjes staan en...zingen maar.
    Hieperdepiep Hoera en toen de 5 kaarsjes uitblazen en tracteren.
    Jij vondt het helemaal geweldig en lachte van oor tot oor.
    Je bent dan ook al een hele stoere bink hoor met je vijf jaartjes.
    En na de school was er thuis ook weer feest en cadeautjes en heeft mama heerlijke pannenkoeken gebakken en was er een aardbeientaart met natuurlijk 5 kaarsjes erop.
    Dus...weer maar blazen en dat lukte aardig.
    Al met al een spannende dag voor jou en Opa en Oma hebben er ook van genoten.
    Dag lieverd , nu maar fijn slapen en dromen van het feestje.
    Lieve kusjes van Opa en Oma. xxx

     

Een reactie posten

<< Terug