Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

14 mei 2011

Paardrijles


Voor mijn 6de verjaardag heb ik van papa en mama paardrijlessen gekregen.
Helaas kon ik niet direct gaan rijden en stond ik op een wachtlijst. In de meivakentie kreeg ik eindelijk te horen dat ik aan de beurt was en vandaag heb ik dan ook mijn 1ste paardrijles.
Aangemoedigd door papa, mama, Robbin, Marna en Aedan galoppeerde ik op Nero door de rijbak. Eerlijk is eerlijk....van dat galopperen was ik wel geschrokken...wat gaat dat hard zég. En dat al gelijk op de eerste les!!!

1 Reacties:

  • Om 23 mei 2011 om 09:21 zei Anonymous Oma Joke

    Zo , zo mijn dapper meisje.
    Rijden op een echt groot paard is machtig mooi maar ook een beetje eng.
    Jullie moeten eerst wennen aan elkaar en dat gaat vast lukken.
    Wat staat die cap jou stoer zeg en de rest zal ook wel snel komen zodat je er als een echte amazone uit gaat zien.
    Oma begrijpt dat het lopen wel gaat maar zodra Nero in galop gaat dat je dat niet zo gaaf vondt en Oma is het helemaal eens met jou.
    Eerst maar even wennen en dan hard rennen.
    Maar de instructrice zal het wel weten.
    Nou even volhouden maar en dan komt het goed.
    Oma komt beslist eens kijken hoor.
    Liefs van Opa en Oma.

     

Een reactie plaatsen

<< Terug