Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

09 januari 2014

Weer nieuwe buisjes

Vandaag voor de zoveelste keer nieuwe buisjes laten plaatsen door de K.N.O. arts.
Dus vroeg uit mijn bed om om 7.30 in het ziekenhuis te zijn. De afdeling is mij inmiddels bekend en ik weet wat er gaat gebeuren. Om 9 uur was ik aan de beurt en mocht ik naar de operatiekamer. Een hele aardige mevrouw liet mij in slaap vallen. De oude buisjes, die verstopt waren, zijn eruit gehaald en mijn oren schoongemaakt. Ze zaten helemaal vol met vocht. Daarna zijn de grotere model buisjes geplaatst, die als het goed is zo'n 2 jaar blijven zitten. Dan moet ik weer terug komen naar het ziekenhuis om ze eruit te laten halen. BBrrrrrr...daar kijk ik niet naar uit, maar goed het duurt nog ff.
Mama zat naast me toen ik wakker werd. Ik moest heel erg huilen en had flinke pijn aan mijn oren.
Na een poosje mochten we naar huis. Nu moet ik telkens als ik ga zwemmen of douchen oordoppen dragen.

3 Reacties:

  • Om 9 januari 2014 om 15:16 zei Anonymous Papa

    Dag lieve Marna,
    Ik vind je echt een stoere meid hoor! Buisjes laten zetten is best eng. Je hebt het super gedaan en hopelijk blijven deze buisjes lang en goed zitten.
    xxx papa

     
  • Om 9 januari 2014 om 15:37 zei Anonymous Anoniem

    Dag lief, dapper meisje,
    Het buisjes-zetten zit er gelukkig op, en hopelijk voor de komende 2 jaar.
    Wel steeds oordoppen in doen, want bij zwemmen en douchen is dat heel belangrijk.
    Nou kleine meid, veel succes en gauw tot ziens : oma Mimi

     
  • Om 9 januari 2014 om 21:00 zei Anonymous Oma Joke

    Dag dapper meisje.
    Ja ja , alweer nieuwe buisjes voor de oortjes en dat was nodig.
    Het valt wel niet mee daar in dat ziekenhuis en Oma begrijpt wel dat je even moest huilen.
    Helemaal niet erg hoor.
    Gelukkig was de pijn snel weg en mocht je naar huis.
    Daar lekker op de bank liggen en even bijkomen.
    En nu maar hopen dat alles goed blijft gaan en dat je alles weer kan horen.
    Dat is ook goed voor je school omdat je dan ook de juffrouw kan verstaan en je vriendjes natuurlijk.
    En nu nog even de oordopjes in voor als je in het water gaat , maar dat staat ook wel stoer hoor.
    Nou meisje , Opa en Oma wensen je beterschap en tot spoedig.
    Dikke kus van ons.
    xxx

     

Een reactie plaatsen

<< Terug