Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

25 februari 2014

Laatste bezoek aan peuterspeelzaal en consultatiebureau

Vandaag is echt het einde van de peuterfase.
Ik ga voor de laatste keer naar Koekeloere. Ik doe nog wel mee met de carnavalsoptocht vrijdag, maar daarna mag ik alles klaar gaan leggen voor groep 1. Met mijn nieuwe rugzak en broodbakje ga ik op 10 maart naar juffrouw Annet.
Maar ook naar het consultatiebureau hoef ik niet meer. Vandaag heb ik mijn laatste afspraak daar gehad. Alles was goed.
Tsja.. kleine kinderen worden groot. Mama hoeft nu na 9 jaar niet meer hier naar toe te rijden en kunnen de groeiboekjes bij de fotoalbums worden opgeruimd. Nou ennu mama..kijk nog maar eens goed rond bij de peuterspeelzaal straks, want ook daar hoef je nooit meer te zijn.

2 Reacties:

  • Om 25 februari 2014 om 17:12 zei Anonymous Papa

    Je bent er wel aan toe om naar de "grote" school te gaan. Hopelijk gaat het goed in het nieuwe groepje van juffrouw Annet! En voor Mama is het ook een groot moment... iedereen op school!

     
  • Om 28 februari 2014 om 13:15 zei Anonymous Anoniem

    Lieve Aedan,
    De jaren vliegen voorbij, nu alweer voor jou naar de grote school, een echte mijlpaal!!
    En ook de bezoekjes aan het consultatiebureau zijn niet meer nodig, fijn dat alles goed was.
    Veel plezier met de carnaval op Koekeloere en veel succes met je nieuwe klas bij juffrouw Annet.
    En voor mama begint nu een nieuwe fase, iedereen op de grote school.
    Veel liefs van oma Mimik

     

Een reactie plaatsen

<< Terug