Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

23 februari 2014

Luna 9jr: Musical Klaas Vaak

Al een paar dagen was ik echt super zenuwachtig en kon het niet snel genoeg zondag zijn, want dan ben ik  JARIG!!!!!!!!!!!
's Morgens was ik al vroeg wakker en kon ik  niet wachten tot ik mijn kadootjes zou krijgen. Ik heb al een nieuwe fiets gekregen, dus wist ik dat het niet een hele berg zou zijn.
's Middags kwamen opa en oma feestvieren en heb ik ook prachtige kado's van hen gehad, waaronder een playmobil draak die in het donker licht kan geven.
Daarna zijn we voor mijn verjaardag naar het Efteling-theater gegaan. Daar speelde namelijk de musical van Klaas Vaak, die ik heel graag wilde zien. Na de musical zijn we doorgelopen naar de eetzaal van het theater waar we een Klaas Vaak diner hadden. Met de buikjes vol zijn we als laatste uit de Efteling vertrokken. We hadden nl nog erg lang met de kok zitten kletsen die ook nog een verrassing voor ons had. We mochten een kijkje nemen in de super grote diepvriezer van het restaurant. Normaal zit daar 's avonds een ijsbeer zei de kok, maar pffff die zat er nu even niet toen wij kwamen kijken. Wel kregen we allemaal nog een ijsje mee.
Nou dit was een erg leuke verjaardag hoor!!!!




2 Reacties:

  • Om 24 februari 2014 om 16:38 zei Anonymous Oma Joke

    Er is er een jarig ; Hoera , hoera en we wensen jou lieve LUNA van Harte Proficiat.
    Lang naar uit gekeken , maar nu was het dan zover en kon jij eindelijk je verjaardag vieren.
    23 Februari 2005 werd jij geboren en dat was een onvergetelijke gebeurtenis.
    En dat is alweer 9 Jaar geleden.Dus was er gisteren groot feest ter ere van jou.
    Na het wakker worden werd je feestelijk toegezongen en waren er cadeautjes.
    Opa en Oma kwamen 's middags en toen was er koffie met heerlijk gebak waar kaarsjes opstonden en die mocht jij uitblazen.
    Na het uitpakken van de cadeautjes zijn we met z'n allen naar de Efeling gegaan voor een feestelijk dag in het theater waar we allen genoten van de voorstelling van Klaas Vaak waarin verteld werd waarom de kinderen soms van die nare dromen kregen.
    Nou , dat was de schuld van het hulpje Korrel die de lege zakken zomaar door het raam gooide en die de heks gebruikte voor haar snode plannen.
    En daarom weten we nu waarom we wel eens naar kunnen dromen.
    Gelukkig is alles weer goed gekomen en wordt er nu elke avond het goede zand gestrooid bij de kinderen.
    Daarna hebben we heerlijk gegeten en zijn we voldaan naar huis gegaan.
    Dan kan je weer dromen van deze mooie dag.
    Opa en Oma zeggen dank voor deze prachtige dag van jou verjaardag en daarom nogmaals;
    Van Harte Gefeliciteerd .
    We houden van onze lieve meid.Dikke kus van ons hoor.
    Veel liefs van Opa en Oma xxx

     
  • Om 25 februari 2014 om 12:12 zei Anonymous Anoniem

    Dag lieve Luna,
    Leuk idee hoor, samen naar de musical Klaas Vaak in het theater van de Efteling.
    Hoera voor de Efteling en hoera voor Luna, 9 jaar !!!!
    En dan heb je natuurlijk ook nog een feestje op school, zo'n dag ben je het middelpunt en mag je ook trakteren.
    Hopelijk voor jou is ook deze schooldag leuk verlopen en gaan we nu uitkijken naar jullie vissenverjaardagen.
    Veel liefs en tot 15 maart.
    Oma Mimi

     

Een reactie plaatsen

<< Terug