Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

10 februari 2014

Orthoptist

Ieder jaar moet ik langs de orthoptist en in de wachtkamer ben ik iedere keer zenuwachtig.
Krijg ik die vervelende oogdruppels of niet? Ze zei de vorige keer dat ik ze niet meer zou krijgen, maar uit ervaring weet ik inmiddels dat dokters niet altijd woord houden.
Pfffff.....gelukkig geen druppels deze keer. Wel zijn mijn ogen weer achteruit gegaan en moet ik nieuwe brilglazen bestellen. Ik heb nu rechts -3 en links -2,50.
Over een jaar moet ik terugkomen.

2 Reacties:

  • Om 12 februari 2014 om 18:10 zei Anonymous Anoniem

    Dag lieve Luna,
    De opluchting, dat je die vervelende oogdruppels niet kreeg, was zeker groot!!
    Jammer dat je alweer nieuwe, dus sterkere glazen nodig hebt.
    Het gaat wel hard zo min 3 en 2,5.
    Maar je hebt weer 'n jaartje de ruimte en tegen die tijd zien we het wel weer....
    Veel knuffels van : oma Mimi

     
  • Om 13 februari 2014 om 17:17 zei Anonymous Oma Joke

    Hallo meisje.
    Ja het is altijd afwachten wat de dokter gaat doen en wat hij zal zeggen.
    Spannend hoor en dan is het zeker een opluchting als je geen druppels krijgt , want dat zie jij niet zo zitten.
    Wel jammer dat jou mooie ogen iets achteruit zijn gegaan , maar gelukkig kan men dat oplossen hoor.
    En volgend jaar zien we weer wel hoe het er dan mee staat.
    Voorlopig wordt dit euvel weer verholpen.
    Dag lieverd , dikke kus van ons ; Opa en Oma xxx

     

Een reactie plaatsen

<< Terug