Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

19 maart 2014

Hoera!!!! Aedan 4 jaar

Er is er (weer) 1 jarig Hoera Hoera...
Dat kun je wel zien dat ben IK!!!!
Ik heb afgelopen weekend met de familie al mijn verjaardag gevierd, maar vandaag doen we dat nog eens samen met papa, mama, oma en opa.
Maar eerst ga ik trakteren op school. Omdat er al zoveel feestjes in mijn groepje gevierd zijn met snoep, heeft mama voor iedereen een speelgoed tas gemaakt. Voor de jongens een tennis-set voor op het strand en een ambulance-auto. Voor de meisjes een Barbiepop en een extra verkleedjurk. Alleen de juf kreeg iets zoets...een mini taartje.
Na school was het thuis verder feesten in de tuin met cake, chips en ander lekkers tot papa thuis kwam. Toen mocht ik eindelijk mijn kadootjes uitpakken.
Van papa en mama kreeg ik een Minecraft Creeper en samen met opa en oma heb ik van hen een vogelnestschommel gekregen.
Daarna lekker eten, wat ik had uitgekozen en als laatste van de dag was daar de taart met kaarsjes.
Ook voor oma was het een spannende dag ivm de gemeenteraadsverkiezingen. Zou haar partij GBWP gaan winnen?







3 Reacties:

  • Om 25 maart 2014 om 12:08 zei Anonymous Anoniem

    Het lijkt wel of je alsmaar jarig blijft, proficiat!!
    Wat 'n leuke kadootjes hebben jullie uitgezocht voor de kinderen uit je klas.
    Hopelijk hebben jullie veel plezier met de vogelnestschommel.
    Het ziet er goed uit.
    Veel liefs van oma Mimi

     
  • Om 25 maart 2014 om 12:08 zei Anonymous Anoniem

    Het lijkt wel of je alsmaar jarig blijft, proficiat!!
    Wat 'n leuke kadootjes hebben jullie uitgezocht voor de kinderen uit je klas.
    Hopelijk hebben jullie veel plezier met de vogelnestschommel.
    Het ziet er goed uit.
    Veel liefs van oma Mimi

     
  • Om 27 maart 2014 om 20:23 zei Anonymous Oma Joke

    Hiep hiep Hoera.
    Onze Aedan wordt 4 jaar.
    En weer was er een feestje. Het houdt niet op , maar o ,o, o, wat is het gezellig.
    Op je echte verjaardag krijg je weer cadeautjes en wat voor cadeautjes zeg.
    Een heuse "ligschommel" en dat vindt ons manneke helemaal te gek.
    Ook de andere vinden het geweldig.
    En nu maar hopen dat het snel goed weer is en dat jullie allen er heel veel plezier aan moge beleven.
    En natuurlijk de eerste verjaardag op de grote school.
    De kroon was al klaar en er werd gezongen en jij mocht tracteren.
    Spannend hoor.
    En wij waren er 's middags om nog even een feestje mee te pakken en een verjaardagstaartje te eten.
    Met 4 kaarsjes erop.
    En ja...Oma moest 's avonds weg om naar de uitslag te gaan luisteren van de gemeenteraadsverkiezingen.
    Vermeld dat haar Partij, de GBWP ruim gewonnen heeft met 8 zetels en nu de grootste partij is in Bergen op Zoom.
    Nu kan eindelijk die foei lelijke poster van het raam af.
    Nou lieverd , het was voor een goed doel.
    En wanneer is het volgende feestje???
    Dikke knuffel voor ons lief manneke van Opa en Oma.xxx

     

Een reactie plaatsen

<< Terug