Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

29 maart 2014

Robbin proefexamen Zwemdiploma C

Voor mijn zwemdiploma C moet ik weer andere dingen kunnen dan bij mijn B diploma.
Ten eerste heb je, naast je lange broek, trui en schoenen, nu ook nog eens een regenjas aan. Je begint met een koprol het water in en dan 6 baantjes schoolslag en daarna rugslag. Je moet als onderdeel van survivalzwemmen kunnen drijven op een bal, over een mat heen klimmen, onder een mat doorzwemmen, watertrappen en stil hangen in het water. Nadat al die zware kleren uit zijn moet je nog een heel bad onder water zwemmen, hoekduiken en plat duiken, borstcrawl en rugcrawl.
Na 45 min waren we klaar en kreeg ik te horen dat ik volgende week mag afzwemmen.



3 Reacties:

  • Om 1 april 2014 om 15:54 zei Anonymous Anoniem

    Hallo Robbin,
    Dat is goed nieuws jongen !!
    Het gaat er nu toch wel heel anders aan toe, dan in mijn jonge jaren en ook die van je mama en papa. Echt survivalen...
    Veel liefs van : oma Mimi

     
  • Om 4 april 2014 om 11:46 zei Anonymous Oma Joke

    Ja ,ja , jochie , het gaat er nu om spannen.
    Op 6 April is het de grote dag en ga je proberen je C diploma te halen.
    Maar Oma weet zeker dat dit gaat lukken hoor.
    Je moet wel veel kunnen zeg , maar je hebt goed geoefend .
    Vooral je duiken gaat zeer goed en mooi.
    Het zal best spannend worden maar dat hoort erbij en er zijn supporters in de buurt hoor.
    Die gaan jou aanmoedigen en de foto's zullen het bewijs zijn.
    Gaat lukken hoor !!Oma gaat voor je duimen.
    Succes lieverd.
    Tot Zondag.

     
  • Om 9 april 2014 om 10:28 zei Anonymous Anoniem

    Whow!!
    Wat cool zeg Robbin.
    Ik wist niet dat je zoveel en vooral ook moeilijke dingen moest doen voor je C-diploma.
    Jeetje, echt knap van je dat je het zo goed gedaan hebt hoor!
    Een echte kanjer.

    Gr. Anchel

     

Een reactie plaatsen

<< Terug