Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

27 maart 2014

Waterpokken


Dinsdag had ik een paar rode bultjes achter mijn oor en gisteren had ik bij mijn andere oor een paar flinke rode bulten.
Dus mama zei; "wat een stoute mug heb jij op je kamer zeg". Ik zal eens kijken of ik hem kan vinden, zodat hij je niet niet meer kan bijten. Maar waar mama ook keek geen mug of ander steekbeest te zien. Een paar uur later in bad zag papa waarom. Ik heb overal rode blaasjes.......gevalletje waterpokken.
Nou en nu zit ik echt helemaal onder; mijn armen, gezicht, buik, rug, achter mijn oren....echt ik ben net zo'n paddenstoel. Ga weg waterpukkels!!!
Want nu mag ik niet naar juf Annet.

3 Reacties:

  • Om 27 maart 2014 om 20:37 zei Anonymous Oma Joke

    Ach gut , wat is dat nou zeg.
    Zit je net op school en ben je nu al met ziekteverlof thuis.
    De oorzaak is de Waterpokken.
    Wat een ramp zeg.
    Die rode bultjes is niet zo erg , maar wat een nare jeuk is dat.
    Je kan er haast niet afblijven.
    Gelukkig heeft mama er een gel voor en die werkt gelukkig snel.
    Juffrouw Annet had het ook al gezien , maar dacht nog niet aan waterpokken.
    Wie weet of er nog meer klasgenootjes het krijgen.
    Jij bent voorlopig thuis en Oma hoopt dat je er niet te veel last van mag hebben.
    Jeuk is vreselijk en Oma wil wel mee komen krabbelen hoor.
    Dag lieverd , wordt maar gauw beter.
    Dikke kus van Opa en Oma.

     
  • Om 28 maart 2014 om 14:10 zei Anonymous Anoniem

    Dag bulten-jongen,
    Zit je net goed en wel op school moet je al thuisblijven!!
    Hopelijk gaat de gel snel werken en heb je niet teveel last van kriebels en jeuk.
    Snel beter worden, dan ga je ook snel weer naar school.
    Veel liefs oma Mimi

     
  • Om 9 april 2014 om 10:31 zei Anonymous Anoniem

    Mijn kleine grote vriend.
    Wat is er met je gebeurd kereltje.
    Wat hebben die pokjes met je gedaan?
    Ik ben heel blij dat je er gelukkig weer vanaf bent.
    Weg met die jeuk he, kleine deugniet van mij.

    gr. Anchel

     

Een reactie plaatsen

<< Terug