Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

02 april 2014

9 jr vaccinatie Luna

Ik kijk er al jaren tegenop en vandaag is dus die verschrikkelijke "prikdag".
Dapper ging ik naar de sporthal. In de rij werd ik al wat zenuwachtig, maar ik stond bij een aantal klasgenootjes, dus dat ging nog wel en deden we nog stoer tegen elkaar.
Maar eenmaal in die grote hal ging het mis. Je hoorde kinderen gillen en huilen en toen sloeg de paniek toe.
Mama heeft met mij een lange tijd op de grond gezeten en ook de arts kwam af en toe eens kijken of ik alweer wat kalmer was. Uiteindelijk ben ik toch naar binnen gegaan en zat ik klaar. Komt die arts met een hele grote bak en twee spuiten aanlopen....nou dat trok ik dus niet.
Helaas had mama mij klemvast en ook de arts greep me beet en stak snel de spuit in mijn arm. Ik gilde keihard en stond daarna nog een flinke tijd helemaal te shaken.

2 Reacties:

  • Om 4 april 2014 om 15:12 zei Anonymous Anoniem

    Arm kind,
    Hoe ouder je wordt, hoe lastiger vaccinaties worden.
    Maar gelukkig ben je er nu weer voor 'n aantal jaren vanaf.
    Voor mama vierdubbelzwaar, want bijna elk jaar is er bij jullie wel iemand de klos.
    Knuffels, groetjes oma Mimi

     
  • Om 10 april 2014 om 21:53 zei Anonymous Oma Joke

    Ja , spuitjes zijn niet leuk maar wel nuttig.
    Dat heb je maar weer gehad den inmiddels is de pijn ook al weer over.
    Nog maar niet aan de volgende denken hoor.
    Dag lieverd , het is weer voorbij.
    Liefs van Opa en Oma.

     

Een reactie plaatsen

<< Terug