Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

28 april 2014

Robbin's 8ste verjaardag

Hieperdiep!!!!! Hoera....ik ben 8 jaar geworden!!!!
Net als vorig jaar heb ik een Frans feestje, want ook al zijn we niet thuis, mijn verjaardag wordt echt wel gevierd hoor.
Ik heb eerst mijn felicitatiekaartjes uitgepakt en daarna waren de kado's aan de beurt.
Van ome Mike en mark heb ik diamant Steve van Minecraft gehad en van papa en mama Endeman. Maar wat zit er in die grote doos?
Eeen vet grote Carrera racebaan met Spongebob en Patrick als coureurs. Nou dat is gelijk opzetten en racen maar.
Nu snap ik ook waarom papa's auto tijdens de reis naar Frankrijk zo vol zat.....mijn kadootjes moesten natuurlijk ook mee :)


1 Reacties:

  • Om 16 mei 2014 om 14:13 zei Anonymous Oma Joke

    Lang zal hij leven...hiep hiep hiep..hoeraaaaaa.
    Robbin 8 jaartjes en dat moet gevierd worden.
    Jammer dat ik er niet naar toekan.
    Dan maar een kaartje van Opa en Oma om jou te feliciteren.
    Go , en dan nog wel verjaren in Frankrijk en dat is ook weleens leuk.
    Gelukkig waren er ook kadootjes voor jou en dat was niet mis zeg.
    Allemaal leuke dingen waar je lekker mee kan spelen.
    Nou , dat wordt vast een fijne verjaardag en wij knuffelen wel als je terug bent.
    Dag lieve jongen.
    We houden veel van je hoor en missen je.
    Dikke knuffel van Opa en Oma . kusssss.

     

Een reactie posten

<< Terug