Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

17 april 2014

Schoolkamp Robbin

Vandaag is mijn klas uitgezwaaid voor 2 dagen schoolkamp...en we hebben er zin in!!! Met veel getoeter zijn we na 2 rondjes rond de school te rijden richting het bos gegaan. Daar net als de anderen hebben we heel veel in het bos gespeeld en  spelletjes gedaan op de zandvlakte.
Lekker buiten eten op de grote picknicktafels en na het avondeten hebben we een bonte avond gehad. Ik en mijn vriendjes Xavier, Mick en Adi deden een dansje op het liedje "father, mother, gentlemen" van Psi.
Daarna was het tijd voor het nachtspel. Er werd een heel spannend verhaal verteld en toen werden we met zaklampen het bos in gestuurd. Ik schrok me rot toen ik een grote doos zag staan, waar plotseling de vader van Jesse uitsprong en boe riep. Ik kan je zeggen dat ik erg slecht geslapen heb die nacht.
De andere dag zijn we nog verder afgemat door de leraren en ouders en werden we om 15uur op school afgezet. Moe en super zwart was ik blij dat ik naar huis kon. Mama hoefde niet alles te wassen, want mijn spijkerbroek heeft dit kamp niet overleefd.

2 Reacties:

  • Om 22 april 2014 om 19:57 zei Anonymous Oma Joke

    En dat was nummer drie die op schoolkamp ging.
    Ja Robbin , zoals ik lees heb ook jij het naar de zin gehad en was het Superleuk.
    Alleen jammer van die schrikpartij , maar was goed bedoeld.
    Ik begrijp het wel dat je daarna bijna niet geslapen hebt.
    Maar dat haal je thuis wel in , want het was toch weekend.
    Uiteindelijk was het toch weer een mooie ervaring voor jou en heb jij je kostelijk vermaakt met al je vriendjes.
    En er zit warempel nog een artiest in jou zeg.
    Nou , flink oefenen maar en ga je Papa achterna.
    En die spijkerbroek !!!
    Nou , er komt wel een nieuwe hoor.
    Oma heeft de spannende verhalen gehoord en vond het leuk voor jou.
    Op naar het volgende schoolfeest.
    Veel liefs van Opa en Oma xxx

     
  • Om 28 april 2014 om 12:45 zei Anonymous Anoniem

    Lieve Robbin,
    Jullie boffen toch maar met zo'n geweldig schoolkamp.
    Veel buiten gespeeld en ook buiten gegeten, gezellig hoor.
    Knap van jullie, dat je meegedaan hebt aan de bonte avond.
    Je zult wel heel moe zijn geweest na zo'n spannend kamp.
    Veel groetjes en liefs van:
    oma Mimi

     

Een reactie plaatsen

<< Terug