Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

15 mei 2014

Mesoloog

Kriebels, kriebels en nog steeds kriebels.....ik wordt er helemaal gek van!!!! Alle crèmes van de drogist en apotheek hebben we inmiddels al geprobeerd. En ook de dermatoloog met zijn smeerschema en veel te dure lotions helpt niet. Inmiddels weten papa en mama het ook niet meer, totdat twee mama's van school vertelde dat misschien een mesoloog kon helpen. Dus vandaag zijn we daar naar toe geweest. De mevrouw was heel aardig en deed allerlei metingen. Zij denkt dat ik een allergie heb voor melk en sojaproducten en in lichte mate varkensvlees. Ik schrok even, want mag ik nu ook geen kaas meer???
Gelukkig goed nieuws voor mij als kaas chickie, oude kaas mag wel en laat ik die nu erg lekker vinden. Alleen toetjes en mijn fristi moet ik nu laten staan, net als de vegetarische vleesvervangers.

2 Reacties:

  • Om 26 mei 2014 om 15:04 zei Anonymous Oma Joke

    Dag meisje.
    Ja , dat is niet fijn om de hele dag maar kriebels te hebben.
    Tot bloedens toe moest jij krabbelen en wij maar smeren en niets hielp.
    Onverwacht hoorde mama iets over een Mesoloog.
    Nog nooit van gehoord , maar die is in staat om vast te stellen waar die kriebeltjes vandaan komen en wat de oorzaak is.
    Dat is nu bekend en we hopen dat dit wel resultaat geeft en jij niet meer hoeft te krabbelen.
    Succes ermee hoor lieverd en de oude kaas kun je samen met Opa hier opeten.Mmmmm.
    Kan je toch weer vechten met Opa want kaas maakt je sterk.
    Dag schat , kusjes van Opa en Oma.

     
  • Om 29 mei 2014 om 13:20 zei Anonymous Anoniem

    Hallo lieve Marna
    Gelukkig zijn er veel soorten dokters, maar van een mesoloog had oma nog nooit gehoord!
    Maar ja, als je haar voorschrift opvolgt, en het helpt dan ben je goed geholpen en ben je snel van al die kriebels af.
    Veel knuffels van oma Mimi

     

Een reactie plaatsen

<< Terug