Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

19 mei 2014

Portfolio Marna

Omdat ik in groep 2 zit, krijg ik maar 2x per jaar mijn portfolio.
Een portfolio is eigenlijk een heel uitgebreid rapport.
Dus trots heb ik mijn resultaten aan papa en mama laten zien. Alles was goed en ik zit volgend jaar in groep 3.
Daar kijk ik zeker naar uit, want in mijn nieuwe klas zie ik dan al mijn oude vriendinnetjes weer. Die hebben dit jaar nl in een andere groep gezeten en dat vond ik niet leuk. Wie mijn juf of leraar wordt weet ik nog niet. Dat vertellen ze pas in de laatste schoolweek.

2 Reacties:

  • Om 26 mei 2014 om 14:50 zei Anonymous Oma Joke

    Zo kleine meid.
    Dat heb je dus weer goed gedaan en heb jij een prachtige beoordeling gehad.
    Fijn dat volgend jaar al je vriendinnen in jou klasje zitten.
    Ja , je doet het goed en bent reuze nieuwsgierig en wil graag alles weten.
    Jij komt er wel hoor.
    We zijn trots op je.
    En wat een mooie foto is dit van jou met die staartjes.
    Een mooi meisje.
    Proficiat toegewenst door Opa en Oma.
    Dikke kus van ons .xxx

     
  • Om 29 mei 2014 om 13:27 zei Anonymous Anoniem

    Dag lieve Marna,
    Fijn, dat het zo goed gaat op school, en dat je volgend jaar weer bij vriendinnetjes in de klas komt.
    Groep 3 komt in zicht!
    Wat gaat alles toch snel.
    Veel liefs van oma Mimi

     

Een reactie plaatsen

<< Terug