Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

04 juni 2014

1ste Zwemles Aedan

Waar we ook naar toe gaan op vakantie, altijd is er wel water in de buurt. Of het nu de zee is of een zwembad. En ik vind in het water spelen erg leuk, maar ik kan niet zwemmen. Dus na die geweldige vakantie in Frankrijk vroeg mama of ik misschien op zwemles wilde, zodat ik net zo lekker in het zwembad tekeer kan gaan als Luna, Robbin en Marna.
Eerst wilde ik niet....zwemles is net als school en daar moet je LUISTEREN!! Ik ben een paar keer met Marna meegaan en toen leek het me wel leuk om te zwemmen bij juffrouw Penny en meneer Ger. Dus vandaag mijn eerste zwemles gehad en ik vond het SUPER!


4 Reacties:

  • Om 9 juni 2014 om 13:15 zei Anonymous Anoniem

    Hallo Aedan,
    Dat ziet er goed uit hoor jongen.
    Zwemmen is geweldig, en ze hebben overal op vakanties, uitjes en zo de zee en zwembaden.
    Wil je mee kunnen doen, moet je eerst leren zwemmen(en luisteren).
    Dus doe je best en oma hoort wel wanneer je goed gaat en diploma's haalt.
    Veel groetjes en zo, oma Mimi

     
  • Om 17 juni 2014 om 17:21 zei Anonymous Anoniem

    Wow Aedan,

    Wat ben jij cool zeg!!
    Je bent helemaal niet bang.
    Stoer ventje ben je toch he.

    Je vriendin

     
  • Om 17 juni 2014 om 21:28 zei Anonymous Oma Joke

    En dat is nummer 4.
    Dag mijn klein ventje van me.
    Wat leuk om te zien hoe jou eerste zwemles was.
    Niet bang van het water en deed je precies wat juf Penny jou zei.
    Zelfs met de z.g. kaasplank kon je goed uit de voeten en badmeester Robbin zegt wel wat je moet doen.
    Oma is helemaal trots op en weet zeker dat jij snel kan zwemmen.
    Heel goed dat je nu les krijgt , want binnenkort is er weer de grote vacantie en dan is het fijn als je al wat vertrouwd bent met het water.
    Wat is het heerlijk om naar jou guitige toetje te kijken en hoe fijn jij het vindt.
    Oma wordt er helemaal blij van en komt snel eens kijken.
    Dag waterratje , knuffel van Opa en Oma.

     
  • Om 17 juni 2014 om 21:45 zei Anonymous Oma Joke

    Zo ...en nu samen naar zwemles.
    Onze Marna die al in het grote bad zit en dan ons kleine ukkepuk die de eerste pogingen gaat doen.
    Wat leuk om dat aan te zien.
    En Marna zal wel over hem waken tijden het vrije gedeelte.
    Wat een span zeg , daar zo in dat zwembad.
    Oma geniet van die guitige gezichtjes.
    Wat een lieverds en hopelijk blijft Aedan het leuk vinden , want ja...het is niet spelen maar leren.
    We gaan het zien.
    Spetter maar lekker hoor.
    Kus van Oma.

     

Een reactie plaatsen

<< Terug