Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

29 juli 2014

Centre Hospitalier in Rang du Fliers

Voordat de zomervakantie begon hadden ik en Robbin een krentenbaard infectie opgelopen op school.
Robbin genas gelukkig prima, maar ik had een plek op mijn been die per dag groter en groter werd. Om problemen tijdens de vakantie te voorkomen heb ik een antibioticakuur ingenomen.
Helaas toen die was afgelopen kwam de krentenbaard in alle hevigheid weer terug en had ik nu twee hele grote wonden onder mijn linkerbil en vele andere plekjes op de rest van mijn benen. Betadine en zinkzalf hielpen niet, dus moest ik helaas naar de kinderarts in een Frans ziekenhuis.
Daar heb ik een andere antibioticakuur, chloorhexidinespray, pillen met pro biotica en steriele gaasjes meegekregen. Nu maar hopen dat dit wel werkt, want zwemmen met mijn vakantievriendjes is er voor mij nu niet meer bij.

1 Reacties:

  • Om 25 augustus 2014 om 15:56 zei Anonymous Oma Joke

    Ach Marna , wat een pech dat het niet overging en het zelfs heftiger werd.
    Ja , dan zit er niets anders op dan naar Ome dokter te gaan.
    Gelukkig heeft deze goede medicijnen meegegeven en nu maar hopen dat ze snel werken en dat je ook kunt gaan genieten van strand en zee.
    Beterschap hoor schatje.
    Dikke knuffel van Opa en Oma.

     

Een reactie plaatsen

<< Terug