Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

04 augustus 2014

Tres Bizar...?????

Na een week van het slikken van die mega vieze antibioticapillen gaat het nog steeds niet goed. De krentenbaard blijft zich uitbreiden en papa en mama maakte zich toch grote zorgen.
Dus ben ik wederom vandaag naar het Franse ziekenhuis in Rang du Fliers geweest. Drie artsen hebben naar mijn wondjes gekeken en zeiden alleen maar "tres bizar". Zij vonden het ook raar dat er meer plekjes waren bijgekomen, maar het advies was; Slik die pillen maar door en maak de kuur af. Mochten er dan nog problemen zijn moest ik thuis maar een afspraak met de dermatoloog maken.
Nou lekker is dat......kan ik nog steeds niet net als Luna, Robbin en Aedan met mijn vriendjes gaan zwemmen. Vandaar dat we veel naar het strand zijn gegaan, want dat mocht van de dokter nl wel, mits ik de wonden goed met steriel gaas beschermde.


1 Reacties:

  • Om 25 augustus 2014 om 14:28 zei Anonymous Oma Joke

    Ach m'n lieverd , wat jammer nou dat die vervelende krentenbaard maar niet over wilt gaan.
    Gelukkig heb je goede medicatie gekregen en zal het best wel goed komen.
    Dan maar even geen zwemplezier , maar ander vertier.
    Er is genoeg te beleven voor jou.
    Dag meisje , beterschap hoor.
    Kusje van ons , Opa en Oma.

     

Een reactie plaatsen

<< Terug