Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

27 september 2014

2de prijs clubkampioenschappen Spado

Ik zit al een een tijdje op Spado en wilde toch een keer mee doen aan een atletiekwedstrijd. Ik heb me daarom ingeschreven om mee te doen aan de clubkampioenschappen.
Om 10 uur begon de meerkamp, die uit 4 onderdelen bestond; 40m sprint, verspringen, balgooien (ipv kogelstoten) en 600 meter hardlopen. De sprint had ik met 1 seconde verschil gewonnen en de rest van de andere onderdelen werd ik 3de. Toch genoeg voor een 2de plaats. Om 17uur was de prijsuitreiking en kreeg ik een prachtige medaille.


2 Reacties:

  • Om 9 oktober 2014 om 15:36 zei Anonymous Anoniem

    Goed gedaan jongen!!
    Het is altijd zo leuk om mee te doen met de clubkampioenschappen van je vereniging.
    Dan kan je ook zien hoe het erbij staat en of je dan in de prijzen gaat vallen.
    1x eerste en 3x derde is een prachtig resultaat, nu nog veel trainen en oefenen, en hopen op een zelfde of betere klassering volgend jaar.
    Veel sportieve groeten van :
    oma Mimi

     
  • Om 11 oktober 2014 om 17:15 zei Anonymous Oma Joke

    Wat zei ik ook al weer?
    Robbin is een sportief manneke en dat heb je ook bewezen op deze sportdag van Spado.
    Oma heeft de eerste sprint van jou gezien en o,o,o, wat ging dat goed hard zeg.
    Heel spannend en er moest een fotofinisch gemaakt worden wie nu eerst was en dat bleek jij te zijn.
    Supergaaf hoor.
    Mama heeft er een filmpje van gemaakt.
    Ook de andere onderdelen van de dag heb je goed gedaan en dan was daar de uitslag en hoorde jij dat je tweede was geworden.
    Super goed en Papa en Opa hebben hard voor jou geklapt en dus, gefeliciteerd.
    Trots stond je op het Erepodium en kreeg
    een prachtige medaille omgehangen en daar was je heel blij mee en wij ook.
    Een fijne dag met een goed resultaat.
    Op naar de volgende wedstrijd.
    Komen wij weer kijken hoor.
    Knuffel van Opa en Oma.

     

Een reactie plaatsen

<< Terug