Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

06 september 2014

Marna's 6de verjaardag

Mijn verjaardag begon gisteren al op school met het trakteren.
Er wordt dan voor mij gezongen en dan deel ik eerst uit aan de kindjes in mijn klas. Daarna ga ik langs alle andere klassen en leraren.
Ik heb ook de uitnodigingen voor mijn kinderfeestje aan mijn vriendjes gegeven.
Maar vandaag ben ik ECHT jarig!!!!
's Morgens werd er gezongen en mocht ik al een kadootje uitpakken. Een discobal voor op mijn kamer.
Toen snel de auto in, want de rest van de dag wordt er gefeest in de Efteling. Samen met opa, oma, Mike en Mark.
Om 11 uur stonden we bij de ingang samen met veeeeeeeeeel te veel andere mensen. Blijkbaar waren er ook twee bedrijfsfeesten in de Efteling en was het daarom zo poep druk.
Maar ondanks dat was het een enorm leuke dag en zijn we in heel veel attracties geweest. Ook opa, die zelfs meeging in Joris en de Draak....wauw!!!!
Bij de Bob heb ik, tijdens een borrelmomentje, van opa en oma mooie zilveren oorbellen gekregen. Van mama had ik al eerder nieuwe oorbellen gekregen, want mijn oren waren ontstoken van de oorbelletjes met gewoon draad.
Aan het einde van de dag namen ome Mike en Mark me mee naar de winkel op het Anton Pieck plein. Daar mocht ik iets gaan uitkiezen voor mijn verjaardag. Zoals op de 1ste foto te zien is, heb ik gekozen voor een prinsessenjurk....niet 1 maar twee outfits heb ik gekregen.
En ja...ook al was de Efteling een uurtje langer open, het einde van de dag kwam in zicht. Na de nieuwe Aquanura-show was het richting auto en heb ik iedereen bedankt voor een super leuke dag. 


3 Reacties:

  • Om 11 september 2014 om 15:59 zei Anonymous Anoniem

    Lieve jarige Marna,
    Wat 'n fijne dag heb je weer meegemaakt in de Efteling.
    Veel kadootjes gekregen en ondanks de drukte toch veel attracties gehad.
    Ennuh 'n prinsessenjurk is wel het juiste cadeau als je dan toch in de Efteling bent!
    Veel knuffels van oma Mimi

     
  • Om 14 september 2014 om 17:20 zei Anonymous Anoniem

    Lieve Marna,

    Wat heb jij een leuke verjaardag gehad zeg.
    Samen met je opa in Joris en de draak!
    Stoere opa heb jij zeg, dat durf ik niet eens!!!!

    Liefs Anchel

     
  • Om 16 september 2014 om 20:31 zei Anonymous Oma Joke

    Ja ja , dat was me een verjaardag zeg.
    Ons meisje werd 6 jaartjes en dat vieren we natuurlijk even met jou mee.
    En wel in de Efteling wat bijna jullie eigen plaatsje is.
    Het was heerlijk weer en helaas ook druk in het park.
    Toch heb je heel veel plezier gehad enne...mooie cadeautjes zeg.
    Wat staat die jurk jou weer prachtig.
    Wat een lieve ooms hé!!
    Heel de dag genoten en ieder had het naar de zin.
    Jammer dat mama zo'n pijn aan de voet had en haast niet kon lopen.
    Dapper van haar dat ze het vol gehouden heeft.
    Met jou verjaardag denkt Oma altijd nog even aan jou geboortedag.
    Wat waren we allen blij dat er een lief meisje geboren werd en alles goed was.
    Maar we denken er ook aan dat het net gebeurde vóór dat jou papa en mama gingen trouwen en dat dit best heel spannend was .Gelukkig is alles goed gekomen en vieren we gewoon lekker jou verjaardag op 6 September.
    Dag lieve meid , geniet van de mooie herinnering en van de cadeautjes en je vriendjes.
    Dikke kus van Opa en Oma.xxx

     

Een reactie plaatsen

<< Terug