Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

20 december 2014

1ste paardrijles Marna

Paardrijden net als Luna lijkt me heel erg leuk. Daarom vroeg ik aan papa en mama of ik ook op rijles mocht.
Een week geleden heeft mama gevraagd of er plaats was in de beginnercursus. Op woensdag kon ik per direct gaan rijden, maar ja dan heb ik ook zwemles en mama is bang dat twee sporten op een dag wat veel zijn.
Dus viel de keus op de zaterdag, maar daar was een wachtlijst.
Gelukkig belde de manege deze week met goed nieuws...er was plaats en ik mag lekker gaan rijden.
Vandaag was dus mijn eerste les...super spannend!!! Ik kon niet wachten tot het tijd was om te gaan.
Terwijl papa de formulieren aan het invullen was ben ik snel naar de stallen met Luna gelopen om te kijken op wie ik mag rijden. Dat was Bruno.
Wat zit je hoog....
Ik vond het prachtig. Eerst een stukje lopen, toen werd er gedraafd en ik heb zelfs een klein stukje in galop gezeten.
In het eerste deel van de les liep er iemand naast Bruno mee, maar daarna reed ik alleen. Echt wat gaaf is dat paardrijden....kan niet wachten tot volgende week. Hoeveel nachtjes slapen zijn dat mama?????