Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

19 maart 2015

Joepie...ik ben 5

Joepie......eindelijk ben ik jarig!!! Maar das raar, ik heb helemaal geen groeipijn gehad en iedereen zei dat ik nu een grote jongen ben geworden??????
Op school mocht ik gaan tracteren en heb toen hulp gehad van mijn vriendjes Liam en Enzo.
Na school had mama de kadootjes, drinken, koekjes, chips en kaasblokjes klaar staan :) Samen met opa en oma zijn we al gaan feesten ook al was papa nog niet thuis. Maar wat is het dan lang wachten tot je de kadootjes kan open maken. "Papa kan je niet wat sneller rijden?"
Nou, nou eindelijk was daar ook papa en heb ik met super snelheid mijn pakjes open gemaakt. Wauw!!!! Een minions knuffel, dekbed, bal en rugzak, Olaf uit Frozen, Minecraft poppetjes en angry birds transformers....YEAH!!!!!!!!!!
Daarna gingen we eten. Mijn feestdiner was: Pasta met gehaktballen in saus en een carbonara, toetje met snoepjes en voor de grote mensen warm appeltaartje met vanillesaus. MMMmmmmm