Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

09 april 2015

2 dgn Schoolkamp Marna


SPANNEND!!!!!!!!! Ik kon er niet van slapen en zat 's nachts al aangekleed in bed, zodat ik op tijd zou zijn voor mijn schoolkamp. Ik heb wel 100x aan mama gevraagd of ze alles wel had ingepakt.
Eindelijk was het tijd om naar school te gaan. Mijn slaapzak en koffer bij een van de rij-ouders in de auto gezet en daarna 3 uitzwaai rondjes langs de school gemaakt.
Wat een heerlijke dagen in het bos hebben we gehad, met veel spelletjes en lekker buiten eten. 's Avonds hadden we kampvuur en mochten we laat naar bed. De andere dag zijn we nog los gegaan in het bos en de zandvlakte en kwamen we zo zwart als roet en erg moe aan op school. Wauw wat gaaf!!!
Thuis heerlijk in een lauw bubbelbad gezeten, terwijl mama alles in de wasmachine gooide.