Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

22 april 2015

Zwemfeestje Robbin

Aangezien ik altijd in de meivakantie jarig ben, wordt mijn verjaardag voor mijn vriendjes altijd pas heel laat gevierd.
Vandaar dat we het deze keer voor de vakantie doen.
Ik wilde heel graag een zwemfeestje en dus heeft mama alle geregeld bij zwembad de Schelp. Om twee uur hebben we daar verzameld en zijn papa, Miguel, Mick, Adi, Jesse en Xavier los gegaan in het zwembad. Met name de glijbanen waren een groot succes. Een paar van ons hebben zelfs meegedaan met een waterpolo les.
Om vijf uur was het tijd om te gaan eten....frietjes met en snack en een ijsje. Nou dat smaakt wel na zo'n middagje zwemmen. Ik heb toen ook mijn kadootjes gehad.
En ja om zes uur was het helaas alweer over en werd iedereen naar huis gebracht. Maar ja morgen wel weer school. Wat een super leuk feestje...iedereen bedankt voor de kadootjes en beterschap voor Jules die wegens een oorontsteking er helaas niet bij kon zijn.