Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

30 mei 2015

1ste kinderfeestje van Aedan

Ik wilde heeeeel erg graag een springkussen in de tuin voor mijn kinderfeestje. Net als Robbin ben ik dol op de koe. Dus even bellen en het was geregeld.
Nu alleen nog hopen dat het weer goed blijft.
Ondanks de regenbuien 's morgens hebben we heel veel geluk gehad en was het droog en zonnig.
Samen met Liam, Leanne, Resa, Mischa, Emma, Senna en Enzo hebben we heel veel plezier gehad.
Niet alleen met het springkussen, maar ook met de (nest)schommels, trampoline en zandbak hebben we ons prima vermaakt. Ondertussen zorgde papa en mama voor het drinken en de snacks. Kortom voor dat je het wist was het alweer tijd voor iedereen om naar huis te gaan.
Wat zullen we slapen vannacht!!!
Iedereen enorm bedankt voor de leuke kadootjes en ik zie jullie maandag weer op school.










1 Reacties:

  • Om 1 juni 2015 om 16:17 zei Anonymous Papa

    Het was een topfeestje en ik heb net zoveel plezier gehad als de kinderen :)

     

Een reactie plaatsen

<< Terug