Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

25 mei 2015

Kart centre Roosendaal

Al een tijdje heb ik geen zin meer in Spado. Ik zit nooit bij mijn vriendjes in de groep en daar baal ik echt van. Dus na de zoveelste keer dat ik geen zin had, besloten papa en mama dat het tijd werd om het lidmaatschap op te zeggen.
Ik heb namelijk al wel een nieuwe liefde gevonden en dat is karten.
Zodra ik maar de kans krijg wil ik naar de kartbaan.
Vandaag ben ik lid geworden van Kart Centre Roosendaal en ga ik daar heerlijk scheurend over de baan op zoek naar een nieuw persoonlijk record. Uiteindelijk wil ik natuurlijk het baan record eraan gaan rijden, maar aangezien we binnenkort met Nigel Melker een wedstrijdje gaan rijden daar zal dat niet zo snel gaan lukken.


1 Reacties:

  • Om 1 juni 2015 om 16:19 zei Anonymous Papa

    Robbin is een echte coureur. Nog heel even en ik kan je niet meer bijhouden!

     

Een reactie plaatsen

<< Terug