Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

20 oktober 2015

Proefles rollerskaten

Een vriendinnetje van school heeft het de hele tijd over rollerskaten en ze heeft mij nu ook enthousiast gemaakt. Ondanks de opruimwoede van mama lagen er toch nog een paar rollerskates in de speelgoeddoos in de schuur.
En dan maar oefenen...wat erg lastig is op die paadjes bij ons.
Maar vandaag mag ik naar een proefles, dus de rollerskates gepoetst en ik kon niet wachten tot het tijd was.
De proefles was SUPER!!!!!
Ja ik ben veel gevallen, maar voor iemand die nog nooit op rolschaatsen heeft gestaan ging het echt goed en mocht ik overal aan meedoen. Maar ook de meisjes die dit al lang doen vallen nog steeds, dus ik voelde me helemaal niet onzeker en heb ik genoten van de 1 1/2 uur.