Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

23 november 2015

Neusoperatie Rop

Al jaren slaap ik erg slecht en krijg ik 's nachts nauwelijks lucht. Hierdoor sta ik na een nacht slapen steeds weer moe op en ook het snurken is enorm.
Na alles uit de drogisterij geprobeerd te hebben werd het tijd voor het ziekenhuis om eens te kijken wat er aan gedaan kan worden.
Na een aantal onderzoeken is het vandaag eindelijk zover en wordt ik geopereerd.  Mijn neustussenschot wordt recht gezet en de neusschelpen verkleind.
Mag hopen dat het slapen vanaf nu beter zal gaan

2 Reacties:

  • Om 23 november 2015 om 12:46 zei Anonymous Anoniem

    Hai Rop,
    Hopelijk gaat alles snel weer goed en kom je ook omgaand weer thuis!!
    veel sterkte en tot ziens Oma Mimi

     
  • Om 24 november 2015 om 14:41 zei Anonymous Anoniem

    Hallo allemaal !!!
    Zojuist hoorde ik van Pauline dat je thuis hebt geslapen. Vandaag terug naar ziekenhuis voor de restbehandeling.
    Snel weer de oude, dat horen we graag.....
    Veel liefs van oma Mimi

     

Een reactie plaatsen

<< Terug