Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

01 december 2015

KNO bezoekje Marna

De laatste tijd heb ik weer heel veel last van oorontstekingen en zou ik graag naar de KNO arts terug willen om te kijken wat er aan de hand is.
Bij de controle bleek dat door de vele ontstekingen ook het grote buisje uit mijn oor is gekomen en er nu een gaatje in mijn trommelvlies zit. In het andere oor zit het grote buisje nog wel, maar die wordt er in maart 2016 uit gehaald. De arts was niet blij dat ik bij de Ageer zwem; te klein bad, veel te hoge temperaturen en slechte hygiene ivm dat clienten die daar ook zwemmen van het ggz niet allemaal zindelijk zijn. Kortom die oorontstekingen zijn aan de zwemlessen gekoppeld. Aangezien ik bijna klaar ben met het zwemmen kijken we het nog even aan. Pas als gaatje in trommelvlies dicht is en er weer een ontsteking ontstaat moet ik per direct stoppen met zwemmen in dit zwembad.