Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

17 juni 2016

Luna orthodontist

Mijn tandarts vond dat het nu echt tijd werd om eens bij de orthodontist langs te gaan. Met mijn ondergebit is niks mis, maar aan de bovenkant moet misschien een beugel geplaatst gaan worden. Dus een beetje zenuwachtig was vandaag de dag waarop ik krijg te horen of we wel of niet aan de beugel moeten.
Maar heel verrassend vond meneer Govers dat een beugel niet de oplossing is op dit moment.
Ik schijn een "over actieve tong" te hebben en door de manier waarop ik slik en mijn tong beweeg staan mijn boventanden niet goed. Zijn advies was dan ook om naar een logopedist te gaan om dit probleem aan te pakken. Na wat foto's en happen mocht ik weer naar huis. Over 4 weken krijgen we te horen wat we het plan van aanpak zal zijn.
Helaas heb ik door deze afspraak vandaag wel het bowlen gemist met mijn klas ter ere van de juffen en meesterdag.