Luna, Robbin, Marna & Aedan

De belevenissen van de familie van Rijen...

05 oktober 2016

Dag lieve Gaia :(

Net als altijd liepen de kippen rond om te scharrelen, alleen waren Venus en Gaia wel erg lang weg. Normaal komen ze rond lunchtijd thuis en gaan ze het hok in. Maar aan het eind van de middag waren deze twee nog steeds niet binnen en zijn we gaan zoeken. Helaas waren we te laat....en bleken Venus en Gaia aangevallen te zijn. Gaia was doodgebeten en Venus zat in shock verstopt bij een boompje met flinke bijtwonden. Papa is met haar en ons direct naar de dierenarts gereden, terwijl mama Gaia heeft opgehaald en een graf heeft gedolven.
Volgens de dierenarts was de aanval al vroeg op de dag gebeurd, want in de wonden van Venus zaten al vliegeneitjes. Die werden verwijderd, de wonden gehecht en daarna behandeld met zilverspray. Venus is nog helemaal overstuur en moet voorlopig apart gezet worden en twee x per dag antibiotica krijgen. Ze zit nu in de schuur in de bench en is heel erg bang.

1 Reacties:

  • Om 6 oktober 2016 om 16:12 zei Anonymous Tine de Jong

    Ik kwam bij toeval op dit blog van je uit en lees mooie gezellige dingen. Wellicht dat ik nog eens om het hoekje kom kijken. Wellicht zie ik je ook eens bij mij. Al schrijf ik wel wat anders dan je wellicht verwacht. Onder elk plaatje(foto) vind jij een gezellig praatje.
    Hartelijke groet van mij Tine

     

Een reactie plaatsen

<< Terug